Психолінгвістичні засоби формування рекламних текстів

Лютко, І.М. (I. Liutko) (2011) Психолінгвістичні засоби формування рекламних текстів. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”., Вип.4. pp. 94-95.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
PDF
Download (85kB) | Preview

Анотація

У статті автор досліджує психолінгвістичні засоби формування рекламних текстів

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Факультет романо-германських мов
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 17 Лип 2011 18:59
Остання зміна: 17 Лип 2011 18:59
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/963

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент