Когнітивний підхід до навчання спілкування англійською мовою

Коробко, О.М. (O. Korobko) (2009) Когнітивний підхід до навчання спілкування англійською мовою. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. pp. 226-233.

[thumbnail of 10.pdf] PDF
Download (361kB)

Анотація

У статті автор окреслює основні принципи когнітивного підходу до викладання англійської мови як засобу спілкування. Когнітивний підхід розглядається як такий, що
забезпечує ефективне вивчення іноземної мови, сприяє підвищенню інтересу студентів до предмету й дозволяє підготувати студентів до реальних ситуацій спілкування із
носіями мови, що вивчається (In this article the author describes basic principles of the cognitive approach to teaching English as means of
communication. Cognitive approach is regarded as one that provides the effective study of foreign language, assists the increase of students’ interest to the subject and allows preparing students to the real communicative situations with the native speakers)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія когнітивної психології
Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Вер 2011 11:34
Остання зміна: 30 Вер 2011 11:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1074

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент