Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk) (2009) Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. pp. 375-389.
PDF
Download (617kB) |
Abstract
У статті розкривається проблема реалізації принципу
доступності в процесі вивчення теми “Послідовності і границі” у вищій школі. Авторка вказує на те, що організація процесу вивчення матеріалу з опорою на запропонований нею методичний підхід, шляхом реалізації дидактичного принципу доступності, забезпечує свідоме оволодіння студентами не тільки положеннями з теми “Послідовності”, а й взагалі базовими знаннями з курсу математики (The article analyzes the problem of realizing the principle of simplicity in the course of learning the topic “Sequences and Limits” in the High School. The author points out that organizing
the process of learning material based on the methodological approach the suggests, by means of implementation of didactic principle of simplicity, provides conscious mastering not only of the principles on topic “Sequences” but also of basic knowledge in mathematics.)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > Education > Pedagogics Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of Economics Management > The Department of Economic Theory The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 30 Sep 2011 12:58 |
Last Modified: | 30 Sep 2011 12:58 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1079 |
Actions (login required)
View Item |