Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)

Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press)

[thumbnail of Kostyuchenko_18.09.pdf] PDF
Download (278kB)

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама (hypnosis, neurolinguistic programming, advertising)
Теми: За напрямами > Психологія
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Олександр Вікторович Тимощук
Дата розміщення: 18 Вер 2012 11:36
Остання зміна: 18 Вер 2012 11:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1466

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент