Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press)
|
PDF
Download (278kB) |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама (hypnosis, neurolinguistic programming, advertising) |
| Теми: | За напрямами > Психологія Наукові збірники НаУОА |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
| Розмістив/ла: | Олександр Вікторович Тимощук |
| Дата розміщення: | 18 Вер 2012 11:36 |
| Остання зміна: | 18 Вер 2012 11:36 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1466 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


