Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press)
![]() |
PDF
Download (278kB) |
Abstract
У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама (hypnosis, neurolinguistic programming, advertising) |
Subjects: | by fields of science > Psychology Наукові збірники НаУОА |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Олександр Вікторович Тимощук |
Date Deposited: | 18 Sep 2012 11:36 |
Last Modified: | 18 Sep 2012 11:36 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1466 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |