Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)

Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press)

[thumbnail of Kostyuchenko_18.09.pdf] PDF
Download (278kB)

Abstract

У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама (hypnosis, neurolinguistic programming, advertising)
Subjects: by fields of science > Psychology
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Олександр Вікторович Тимощук
Date Deposited: 18 Sep 2012 11:36
Last Modified: 18 Sep 2012 11:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1466

Actions (login required)

View Item View Item