Плиска Ю.С., Pliska Y.S. (2013) Диференціація когнітивної сфери у культурній парадигмі вчителя. (Differentiation in cognitive cultural paradigm of teacher.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.24). pp. 100-103.
PDF
- Published Version
Download (246kB) |
Анотація
У статті розглянуто диференціацію когнітивної сфери в культурній парадигмі вчителя та проілюстровано відмінності в когнітивних схемах, у способах отримання та переробки інформації в педагогічній взаємодії. Автор також наголосив на врахуванні особливостей узагальнених абстракцій теоретичного мислення та ролі порівняння у формуванні самооцінки. Стаття також відображає окремі аспекти культурної парадигми вчителя з позиції його можливостей, з концептуального розуміння процесів навчання та виховання як двосторонньої активної взаємодії вчителя і учнів.
(The paper considers the cognitive differentiation in the cultural paradigm of the teacher and illustrated herein the differences in cognitive schemas in the methods of obtaining and processing information in a pedagogical interaction. The author also emphasized on the account, the characteristics of generalized abstractions of theoretical thinking and the role of comparison in the formation of self-esteem. The article reflects some aspects of the cultural paradigm of the teacher from the perspective of its capabilities, with a conceptual understanding of the processes of training and education as an active a bilateral interaction between teacher and students.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Педагогічна культура вчителя, когнітивна сфера, самооцінка. (Pedagogical culture of the teacher, the cognitive sphere, self-esteem.) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 07 Лис 2013 08:34 |
Остання зміна: | 07 Лис 2013 08:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2481 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |