Білецька, С.М. (2009) Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "Connexions 2". Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Філологічна», Вип.11. pp. 455-459.
PDF
Download (247kB) |
Анотація
У статті зроблено спробу розглянути еволюційні зміни ролі і місця читання та тексту у новому французькому
навчально-методичному комплексі в світлі сучасних вимог
щодо викладання іноземних мов.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Мови Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 11 Кві 2011 07:32 |
Остання зміна: | 11 Кві 2011 07:32 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/256 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |