Довгалюк, Т. (T. Dovgaliuk) (2014) ДО ПРОБЛЕМ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТАПАМ’ЯТІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 53-59.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз поняття ефективності метапам’яті, визначено та узагальнено низку основних проблем, що стосуються її ефективного функціонування, а саме: динамічності та ситуативності метапам’яті, взаємовідношення метапам’яттєвого моніторингу та метапам’яттєвого контролю, значення метапам’яттєвих знань, самоефективності пам’яті, досвіду та навчання у ефективності метапам’яті, перенесення досліджень з експериментальної площини в умови академічної діяльності.
(In this paper the theoretical analysis of the concept of metamemory efficiency was conducted. The author defines
and summarizes a number of key issues related to its effective functioning, namely dynamics and situationality
of metamemory, the relationship between metamemory monitoring and control, the importnace of metamemory
knowledge, self-efficacy of memory, experience and training in metamemory efficiency. The transfer of studies from
experimental field into academic activities is realised).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ефективність метапам’яті, моніторинг, контроль, метапам’яттєві знання, самоефективність пам’яті. (Мetamemory еfficiency, monitoring, control, metamemory knowledge, memory self-efficacy). |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 03 Жов 2014 08:54 |
Остання зміна: | 03 Жов 2014 08:54 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3075 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |