ДО ПРОБЛЕМ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТАПАМ’ЯТІ.

Довгалюк, Т. (T. Dovgaliuk) (2014) ДО ПРОБЛЕМ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТАПАМ’ЯТІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 53-59.

[thumbnail of Dovgaliuk_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті здійснено теоретичний аналіз поняття ефективності метапам’яті, визначено та узагальнено низку основних проблем, що стосуються її ефективного функціонування, а саме: динамічності та ситуативності метапам’яті, взаємовідношення метапам’яттєвого моніторингу та метапам’яттєвого контролю, значення метапам’яттєвих знань, самоефективності пам’яті, досвіду та навчання у ефективності метапам’яті, перенесення досліджень з експериментальної площини в умови академічної діяльності.
(In this paper the theoretical analysis of the concept of metamemory efficiency was conducted. The author defines
and summarizes a number of key issues related to its effective functioning, namely dynamics and situationality
of metamemory, the relationship between metamemory monitoring and control, the importnace of metamemory
knowledge, self-efficacy of memory, experience and training in metamemory efficiency. The transfer of studies from
experimental field into academic activities is realised).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ефективність метапам’яті, моніторинг, контроль, метапам’яттєві знання, самоефективність пам’яті. (Мetamemory еfficiency, monitoring, control, metamemory knowledge, memory self-efficacy).
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 03 Oct 2014 08:54
Last Modified: 03 Oct 2014 08:54
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3075

Actions (login required)

View Item View Item