РОЛЬОВА ГРА ЯК АСПЕКТ МОТИВАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМ-МЕДИКАМ.

Єлагіна, Н. (N. Yelahina) (2014) РОЛЬОВА ГРА ЯК АСПЕКТ МОТИВАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМ-МЕДИКАМ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 66-69.

[thumbnail of Yelahina_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті виявлено сутність і структуру рольової гри та подано її методичну характеристику; розглянуто класифікацію та функції рольової гри; проаналізовано комплекс вправ для закріплення навичок та вмінь англійської мови студентів-медиків на основі рольової гри.
(The essence and structure of role-play are revealed and its methodological characteristics are demonstrated in
the given article. The classification and review of functions of a role-play are realized. The author analyzes a set of exercises to help medical students acquire English language, master skills and develop abilities with a help of role-play).

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Рольова гра, мотивація, вивчення іноземних мов, вміння і навички, студенти-медики. (Role-play, motivation, learning foreign languages, skills, medical students).
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Мови
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 03 Жов 2014 13:43
Остання зміна: 03 Жов 2014 13:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3078

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент