МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА МЕТАПІЗНАННЯ (Metacognitive Monitoring As Metacognition Component)

Августюк, М. (М. Avgustiuk) (2014) МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА МЕТАПІЗНАННЯ (Metacognitive Monitoring As Metacognition Component). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 3-7.

[thumbnail of Avhustiuk_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз метакогнітивного моніторингу як структурного компонента метапізнання. Проаналізовано поняття «метапізнання», «метакогнітивний моніторинг» та «метакогнітивний контроль», встановлено співвідношення між ними. Також описані особливості метакогні-
тивного моніторингу в системі метапізнання, його важливість у навчальній діяльності.
(The theoretical analysis of metacognitive monitoring as metacognition component is done in the paper.
Such concepts as «metacognition», «metacognitive monitoring» and «metacognitive control» are analyzed and correlated. The peculiarities of metacognitive monitoring in the structure of metacognition, its importance in the educational activity are also described.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Метапізнання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль, навчальна діяльність (Metacognition, metacognitive monitoring, metacognitive control, educational activity)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 16 Бер 2015 13:13
Остання зміна: 16 Бер 2015 13:13
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3570

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент