ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ АЛЬТЕРНАТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (Psychological Factors of the Efficient Organization of Alternative Foreign Language Learning by the Students of Higher Educational Establishments)

Белявська, O. (O. Beliavska) (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ АЛЬТЕРНАТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (Psychological Factors of the Efficient Organization of Alternative Foreign Language Learning by the Students of Higher Educational Establishments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 16-20.

[thumbnail of Beliavska_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті висвітлюються основні психологічні чинники успішної організації альтернативного навчання іноземної мови, які забезпечують ефективність запам’ятовування іншомовної інформації та успіх у вивченні іноземної мови.
(The article highlights the main psychological factors of successful alternative learning foreign languages,
providing better memorizing foreign information and success in learning a foreign language.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Мотивація, емоції, пам’ять, альтернативне навчання, вивчення мови, іноземна мова (Motivation, emotions, memory, alternative learning, language learning, foreign language)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра мовної медіації
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Бер 2015 07:52
Остання зміна: 17 Бер 2015 07:53
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3573

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент