Харченко, В. (V. Kharchenko) (2014) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ» У ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (Theoretical Analysis of the Approaches Used in Psychological Literature to Define the Concept of Personality’s Self-actualization). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 123-127.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Узагальнено зарубіжні психологічні концепції щодо поняття про самореалізацію особистості людини.
Розкрито сутність самореалізації особистості в зарубіжній гуманістичній психології. Охарактеризовано три напрями розгляду самореалізації особистості як соціального процесу, а саме: соціально-психологічний, соціально-культурологічний, філософсько-культурологічний. Проведено порівняльно-зіставний аналіз концепцій вітчизняних дослідників щодо проблеми особистісної самореалізації. Визначено поняття «самореалізації особистості».
(Foreign psychological conceptions of the personal self-actualization were generalized. The essence in
foreign humanistic psychology was introduced. The article presents three directions of personal self-actualization
consideration such as a social process, namely social-psychological, social-cultural, and philosophical-cultural.
Comparative and juxtaposing analysis of domestic authors’ conceptions concerning self-actualization problem
were realised. The concept of «personal self-actualization» was delineated.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Акмеологія, життєвий проект, компоненти самодетермінації, особистість, особистісний ріст, процес самоосвіти, психологія здоров’я, самоактуалізація, самоаналіз, самовдосконалення, самовиховання, самоконтроль, самооцінка, самопізнання, самоспостереження, саморегуляція, самоствердження (Аcmeology, life-project, components of self-determination, personality, personal-development, process of self-education, self-analysis, self-perfection, self-education, self-control, self-estimation, self-knowledge, introspection, self-regulation, self-affirmation) |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 18 Бер 2015 13:32 |
Остання зміна: | 18 Бер 2015 13:32 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3586 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |