Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі

Засєкіна, Л.В. (2009) Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Тематичний випуск: “Сучасні дослідження когнітивної психології”, Вип.12. pp. 62-72.

[thumbnail of 12_09_3.pdf] PDF
Download (520kB)

Анотація

У статті висвітлено основні ідеї когнітивно-діяльнісного
підходу до теоретичного і експериментального вивчення
значення слова. З позиції цього підходу значення розглядається як складний когнітивний процес, що втілюється в культурно-історичне та індивідуальне надбання особистості. Результати експериментального вивчення свідчать про наявність відмінностей у часі реакції досліджуваних при пред’явленні різних видів значень в умовах моно– та білінгвізму.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 15 Кві 2011 13:33
Остання зміна: 15 Кві 2011 13:33
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/397

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент