Засєкіна, Л.В. (2009) Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Тематичний випуск: “Сучасні дослідження когнітивної психології”, Вип.12. pp. 62-72.
PDF
Download (520kB) |
Анотація
У статті висвітлено основні ідеї когнітивно-діяльнісного
підходу до теоретичного і експериментального вивчення
значення слова. З позиції цього підходу значення розглядається як складний когнітивний процес, що втілюється в культурно-історичне та індивідуальне надбання особистості. Результати експериментального вивчення свідчать про наявність відмінностей у часі реакції досліджуваних при пред’явленні різних видів значень в умовах моно– та білінгвізму.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 15 Кві 2011 13:33 |
Остання зміна: | 15 Кві 2011 13:33 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/397 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |