Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.
PDF
Download (435kB) |
Анотація
У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Культурологія За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 18 Кві 2011 13:27 |
Остання зміна: | 18 Кві 2011 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/413 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |