Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.
![]() |
PDF
Download (435kB) |
Abstract
У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > General section > Культурологія by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 18 Apr 2011 13:27 |
Last Modified: | 18 Apr 2011 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/413 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |