Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі

Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.

[thumbnail of 1_09_8.pdf] PDF
Download (435kB)

Abstract

У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > General section > Культурологія
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 13:27
Last Modified: 18 Apr 2011 13:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/413

Actions (login required)

View Item View Item