Андрійчук, M. (M. Andriichuk) (2015) АНГЛІЙСЬКА ФРАЗЕОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ОНЛАЙН-ВИДАННЯ FINANCIAL TIMES 2016) (ENGLISH PHRASEOLOGY OF BUSINESS COMMUNICATION(ON THE MATERIAL OF ON-LINE-EDITION FINANCIAL TIMES 2016). «English for Specific Purposes». Збірник наукових тез (Вип.3). pp. 14-18.
PDF
- Published Version
Download (838kB) |
Анотація
Тези присвячено дослідженню фразеології ділового спілкування. Головну увагу зосереджено на вивченні семантичного
поля фразеологізмів (ФО) ділового мовлення та його класифікацій на матеріалі онлайн-видання Financial Times 2016.
У дослідженні проаналізовано комунікативно-експресивну
функцію ФО та їхню роль у відображенні англомовного ділового соціуму в мовленні.
(The research investigates the phraseology of business communication.
The main focus is made on the study of the semantic field
of phraseology of business language and its classifications. It is also analyzed the communicative and expressive function of phraseological units and their role in reflecting of the problems of the society in the business English speech.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Фразеологія, фразеологічна одиниця (ФО), ділове спілкування, ділове мовлення, емоційна насиченість, універсальність, семантичне поле (Phraseology, idiom, phraseological unit, business communication, business language, emotional richness, versatility, semantic field) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Літературна критика. Літературні дослідження |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 05 Вер 2016 07:54 |
Остання зміна: | 05 Вер 2016 07:54 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4836 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |