Матласевич, О. В. (Matlasevych O.) (2016) Метакогнітивно-діалогова позиція як умова розвитку педагогічних здібностей. Міжнародна науково-практична конференція «Особистість. Стосунки. Розвиток. Міждисциплінарний аспект». Збірник тез. 3- 5 червня 2016 року.. pp. 139-144.
PDF
- Published Version
Download (255kB) |
Анотація
Метакогнітивно-діалогова позиція розглядається як психологічна умова, що забезпечує осмислення педагогом передумов, закономірностей власної діяльності, звернення до свого внутрішнього світу, духовного Я та обумовлює усвідомлене, ціннісне ставлення до професії як місії, до себе як фахівця. Окреслений підхід базується на екзистенційно-феноменологічному й духовно-онтологічному розумінні особистості педагога.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія Навчальні матеріали та презентації Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Оксана Матласевич |
Дата розміщення: | 23 Лис 2016 14:53 |
Остання зміна: | 23 Лис 2016 14:53 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4984 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |