Метакогнітивно-діалогова позиція як умова розвитку педагогічних здібностей

Матласевич, О. В. (Matlasevych O.) (2016) Метакогнітивно-діалогова позиція як умова розвитку педагогічних здібностей. Міжнародна науково-практична конференція «Особистість. Стосунки. Розвиток. Міждисциплінарний аспект». Збірник тез. 3- 5 червня 2016 року.. pp. 139-144.

[thumbnail of Matlasevych_Tezy4-2016.pdf] PDF - Published Version
Download (255kB)

Abstract

Метакогнітивно-діалогова позиція розглядається як психологічна умова, що забезпечує осмислення педагогом передумов, закономірностей власної діяльності, звернення до свого внутрішнього світу, духовного Я та обумовлює усвідомлене, ціннісне ставлення до професії як місії, до себе як фахівця. Окреслений підхід базується на екзистенційно-феноменологічному й духовно-онтологічному розумінні особистості педагога.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Psychology
Навчальні матеріали та презентації
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Оксана Матласевич
Date Deposited: 23 Nov 2016 14:53
Last Modified: 23 Nov 2016 14:53
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4984

Actions (login required)

View Item View Item