Особливості конструювання стереотипних/нестереотипних образів чоловіка та жінки у ЗМІ (Features design stereotypical/nonstereotypical images of men and women in the media)

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2012) Особливості конструювання стереотипних/нестереотипних образів чоловіка та жінки у ЗМІ (Features design stereotypical/nonstereotypical images of men and women in the media). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 85-96.

[thumbnail of 11.pdf] PDF - Published Version
Download (275kB)

Анотація

У статті йдеться про конструювання стереотипних/нестереотипних
образів чоловіка та жінки у ЗМІ. Описано сучасні
гендерні
ролі,
образи,
які
репрезентовано
в
сучасних
українськомовних
газетних
текстах. (The article deals with making stereotypical/ non-stereotypical
images of a man and a woman in mass media. It describes modern
gender roles which are represented in modern Ukrainian newspaper
texts)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гендерні стереотипи, ЗМІ, гендерні ролі, образ, газетні тексти (gender stereotypes, mass media, gender roles, image, newspaper texts)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
За напрямами > Загальний відділ > Журналістика
За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Січ 2017 19:51
Остання зміна: 30 Січ 2017 19:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5367

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент