Визначення ключових компетентностей майбутніх вчителів у країнах Європи

П'янковська , І. В. (I. Piankovska) (2008) Визначення ключових компетентностей майбутніх вчителів у країнах Європи. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 1 ((8)). pp. 384-391.

[thumbnail of vyznachennja.pdf] PDF - Published Version
Download (188kB)

Анотація

У статті розглядається провідне педагогічне поняття “ключові компетентності вчителів”. У змісті наукової розвідки на основі європейських джерел та вітчизняних публікацій розкриваються загальні підходи до визначення ключових компетентностей, що ними повинні володіти сучасні вчителі.
(The article is devoted to the analysis of the leading pedagogical concept “the teachers’ key competences”. The scope of the scientific research, which was based on the European sources and the publications of Ukrainian scholars, involves general approaches to defining key competences which should be acquired by teachers

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра англійської мови та літератури
Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 24 Тра 2011 09:01
Остання зміна: 31 Тра 2011 09:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/627

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент