Визначення ключових компетентностей майбутніх вчителів у країнах Європи

П'янковська , І. В. (I. Piankovska) (2008) Визначення ключових компетентностей майбутніх вчителів у країнах Європи. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 1 ((8)). pp. 384-391.

[thumbnail of vyznachennja.pdf] PDF - Published Version
Download (188kB)

Abstract

У статті розглядається провідне педагогічне поняття “ключові компетентності вчителів”. У змісті наукової розвідки на основі європейських джерел та вітчизняних публікацій розкриваються загальні підходи до визначення ключових компетентностей, що ними повинні володіти сучасні вчителі.
(The article is devoted to the analysis of the leading pedagogical concept “the teachers’ key competences”. The scope of the scientific research, which was based on the European sources and the publications of Ukrainian scholars, involves general approaches to defining key competences which should be acquired by teachers

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: Educational and Scientific Institute of Linguistics > The Department of English Language and Literature
Scientific centre > Laboratoty „Modern Technologies of Forming Foreign Language’s Communicative Competence”
Educational and Scientific Institute of Linguistics
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 24 May 2011 09:01
Last Modified: 31 May 2011 09:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/627

Actions (login required)

View Item View Item