Вплив Болонського процесу на розвиток вищої освіти сучасної Німеччини

П'янковська , І. В. (I. Piankovska) (2009) Вплив Болонського процесу на розвиток вищої освіти сучасної Німеччини. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.13). pp. 345-358.

[thumbnail of vplyv.pdf] PDF - Published Version
Download (230kB)

Анотація

Статтю присвячено висвітленню основних положень Болонської декларації та особливостям її впровадження у вищій освіті Німеччини. На основі статистичних документів та інших джерел, аналізуються основні аспекти реформування вищої освіти Німеччині у процесі її переходу на двоступеневу систему навчання.
(The article is dedicated to highlighting the main points of the Bologna Declaration and the features of its implementation in the higher education of Germany. On the basis of statistical documents and other sources, the main aspects of the higher education reform in Germany during its transition to the two-stage system of education are analysed.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра англійської мови та літератури
Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 24 Тра 2011 11:53
Остання зміна: 31 Тра 2011 09:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/630

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент