Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking)

Гільман, А. (A. Hilman) (2017) Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. pp. 51-55.

[thumbnail of Hilman.pdf] PDF - Published Version
Download (277kB)

Анотація

У статті розглядається проблема формування саногенного мислення та особливості прояву
емоційно-вольової регуляції студентів. Автором зосереджено увагу на таких властивостях харак-
теру студентів як наполегливість та самовладання, локус контролю-Я та на вольовій діяльності
молодої особи зокрема. Проаналізовано роль емоційно-вольової саморегуляції у формуванні сано-
генного мислення студентської молоді, що сприяє підвищенню психічного та соматичного здоров'я
студентської молоді.
(The article deals with the problem of sanohenic thinking formation and peculiarities of students’ emotional
and volitional regulation. The author focuses on character properties such as students' perseverance
and self-control, locus of control, and volitional activity of young people in particular. It is determined that the emotional and volitional self-regulation is one of the conditions of formation of sanohenic thinking that
promotes mental and physical health of students.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Cаногенне мислення, патогенне мислення, стрес, емоції, воля, вольова саморегуляція, наполегливість, самовладання, локус контролю (Sanohenic thinking, pathogenic thinking, stress, emotions, will, volitional self-regulation, perseverance, self-control, locus of control)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 29 Бер 2018 08:30
Остання зміна: 29 Бер 2018 08:30
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6854

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент