Гільман, А. (A. Hilman) (2016) Тренінгова програма як засіб формування саногенного мислення студентської молоді. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Психологія" (Вип. 3). pp. 39-53.
PDF
- Published Version
Download (302kB) |
Анотація
У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення по-
няття «тренінгу»; проаналізовано основні особливості його
проведення. Автором розкрито зміст тренінгової програми
формування саногенного мислення студентської молоді; описано завдання, структуру тренінгової програми; представлено й охарактеризовано основні блоки тренінгу.
(The article highlights theoretical approaches of the definition of «training»; analyzes the main features of its activization. The author provides the content of the training program of formation of sanogenic
thinking of students; describes the main problems and structure of thetraining program; presents and describes the main training blocks.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Саногенне мислення, неадаптивні когніції, тренінг, студентська молодь (Sanogenic thinking, nonadaptive cognitions, training, college students) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 31 Бер 2018 07:58 |
Остання зміна: | 31 Бер 2018 07:58 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6856 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |