Тренінгова програма як засіб формування саногенного мислення студентської молоді

Гільман, А. (A. Hilman) (2016) Тренінгова програма як засіб формування саногенного мислення студентської молоді. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Психологія" (Вип. 3). pp. 39-53.

[thumbnail of Hilman.pdf] PDF - Published Version
Download (302kB)

Анотація

У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення по-
няття «тренінгу»; проаналізовано основні особливості його
проведення. Автором розкрито зміст тренінгової програми
формування саногенного мислення студентської молоді; описано завдання, структуру тренінгової програми; представлено й охарактеризовано основні блоки тренінгу.
(The article highlights theoretical approaches of the definition of «training»; analyzes the main features of its activization. The author provides the content of the training program of formation of sanogenic
thinking of students; describes the main problems and structure of thetraining program; presents and describes the main training blocks.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Саногенне мислення, неадаптивні когніції, тренінг, студентська молодь (Sanogenic thinking, nonadaptive cognitions, training, college students)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Бер 2018 07:58
Остання зміна: 31 Бер 2018 07:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6856

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент