Гільман, А. (A. Hilman) (2015) Практичні рекомендації щодо формування саногенного мислення у студентів ВНЗ. Теоретичні і прикладні проблеми психології, Т.2 (№2(37)). pp. 81-88.
PDF
- Published Version
Download (709kB) |
Анотація
У статті подані техніки та вправи, що допоможуть усвідомити емоції та природу їх виникнення, навчитись відслідковувати у себе негативні емоції й патогенні думки та відпрацьовувати на ігрових моделях навики виявлення автоматичних думок і неадекватних інтерпретацій. Описано опорний механізм роботи із негативними емоціями та ментальною роботою щодо виникнення образи, сорому, страху, провини, заздрощів. Представлено особливості роботи для викладачів, кураторів і психологів по формуванню саногенного мислення.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Саногенне мислення, патогенне мислення, нервово-психічна стійкість, негативні емоції, автоматичні думки, неадекватні інтерпретації, психологічне благополуччя, студентська молодь |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 31 Бер 2018 09:38 |
Остання зміна: | 31 Бер 2018 09:38 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6860 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |