Шестопал, Іванна (2019) Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів ЗДО. Нова педагогічна думка, 1 (97). pp. 76-80.
PDF
- Published Version
Download (373kB) |
Анотація
У статті досліджено феномен самореалізації особистості, зокрема жінки, і його психологічні особливості на сучасному етапі розвитку і трансформації українського суспільства. Проаналізовано зміст понять “становлення особистості”, “професійна самореалізація”, виділено етапи професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти. Психологічні особливості самореалізації сучасного педагога залежать від рівня задоволеності її потреб у професійній сфері, а також від системи її ціннісних орієнтацій.
(The article is devoted to consideration of professional self-realization as of one of
significant factors of woman’s personality formation. The concept of "becoming a person",
"professional self-realization" are analyzed, and the stages of professional fulfillment of the
teachers of institutions of preschool education are formulated. Psychological peculiarities of selfrealization of a modern educator depend upon the level of satisfaction of her needs in professional
sphere, and also upon the system of her values orientation.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самореалізація, професійна самореалізація, становлення особистості, рівні самореалізації, професіоналізм, вихователь закладу дошкільної освіти (self-realization, professional self-fulfillment, identity formation, level of selfrealization, professionalism, teacher of institutions of preschool education) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Іванна Шестопал |
Дата розміщення: | 15 Тра 2020 19:51 |
Остання зміна: | 15 Тра 2020 19:51 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7917 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |