Матласевич, О. (O. Matlasevych) (2019) Проектування програми розвитку педагогічних здібностей: процесуальні та змістові аспекти (Design of pedagogical ability development program: processing and content aspects). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 31-39. ISSN 2415–7384
PDF
- Published Version
Download (512kB) |
Анотація
Статтю присвячено одній з актуальних проблем сучасної психологічної науки – розвитку педагогічних здібностей. Описана програма є відповіддю на відсутність ефективних моделей розвитку педагогічних здібностей. Окрім
презентації програми, у статті також проаналізовано інтеграцію ключових аспектів різних наявних моделей професійного розвитку в одну програму, яка стимулює позитивні зміни серед викладачів та вчителів. Наголошено, що ключовим у процесі розвитку педагогічних здібностей є усвідомлення власної місії щодо педагогічної діяльності.
Програма містила рефлексивні дискусії, інформаційні сесії, семінари, спрямовані на актуалізацію і пропрацювання різних змістових аспектів педагогічної діяльності, педагогічного мислення й самосвідомості педагогів.
(The article has been devoted to one of the most critical issues of the modern psychological science – development of pedagogical skills. The described program is a response to the lack of effective models of development of pedagogical skills.
Besides the presentation of the program, the article also has described the integration of the existing models of professional development into one program, which encouraged positive changes among lecturers and teachers. It has been emphasized that awareness of the own mission in relation to pedagogical activity is critical in the development of pedagogical skills.
The program included reflexive discussions, informational sessions and seminars aimed at updating and elaborating various content aspects of pedagogical activity, pedagogical thinking and self-awareness of the pedagogues.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічні здібності, програма розвитку, усвідомлення місії педагога, рефлексія, діалогічна позиція (pedagogical skills, development program, awareness of the pedagogue’s mission, reflection, dialogical position) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 26 Лис 2019 13:20 |
Остання зміна: | 26 Лис 2019 13:21 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7925 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |