Здійснення регулюючої індивідуалізації у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи

Бондар , І.В. (І. Bondar) (2011) Здійснення регулюючої індивідуалізації у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”., Вип.4. pp. 14-15.

[thumbnail of 4.pdf] PDF
Download (72kB)

Анотація

У статті автор розглядає здійснення регулюючої індивідуалізації у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 20 Чер 2011 12:12
Остання зміна: 20 Чер 2011 12:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/876

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент