Бондар , І.В. (І. Bondar) (2011) Здійснення регулюючої індивідуалізації у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”., Вип.4. pp. 14-15.
PDF
Download (72kB) |
Анотація
У статті автор розглядає здійснення регулюючої індивідуалізації у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції» Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 20 Чер 2011 12:12 |
Остання зміна: | 20 Чер 2011 12:12 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/876 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |