Роль наративізації у процесі резилієнсу продуктивної акмеологізації (на прикладі українських письменників-емігрантів): емпіричний вимір

Гандзілевська, Г. Б. (2020) Роль наративізації у процесі резилієнсу продуктивної акмеологізації (на прикладі українських письменників-емігрантів): емпіричний вимір. Наративна психологія: теорія, емпірика, практика. Доповіді ключових спікерів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (29–30 листопада 2019 р., м. Кривий Ріг). pp. 12-17. ISSN 978-617-7643-65-3

[thumbnail of Гандзілевська_2020.pdf] PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (3MB)

Анотація

Кризова ситуація, реформи та відповідно зміни, які зараз переживає Україна, провокують втрату життєвих ресурсів, особистісне та професійне вигорання. Особливої уваги потребують вчителі початкової школи у зв’язку із
підготовкою до реалізації завдань концепції «Нова українська школа», журналісти та психологи, які у кризових ситуаціях піддаються значним психоемоційним та фізичним навантаженням, що супроводжуються небезпекою для життя та здоров’я. А тому актуальною проблемою сучасної практичної та академічної психології є пошуки шляхів відновлення ресурсного
потенціалу їхніх життєвих, в тому числі й професійних сценаріїв, які відповідно до своєї природи має здатність активізуватись у стресових ситуаціях та створювати відчуття впевненості та безпеки щодо майбутнього.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Кві 2023 10:07
Остання зміна: 17 Кві 2023 10:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8827

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент