Гандзілевська, Г. Б. (2020) Роль наративізації у процесі резилієнсу продуктивної акмеологізації (на прикладі українських письменників-емігрантів): емпіричний вимір. Наративна психологія: теорія, емпірика, практика. Доповіді ключових спікерів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (29–30 листопада 2019 р., м. Кривий Ріг). pp. 12-17. ISSN 978-617-7643-65-3
PDF
- Published Version
Available under License Creative Commons Attribution. Download (3MB) |
Анотація
Кризова ситуація, реформи та відповідно зміни, які зараз переживає Україна, провокують втрату життєвих ресурсів, особистісне та професійне вигорання. Особливої уваги потребують вчителі початкової школи у зв’язку із
підготовкою до реалізації завдань концепції «Нова українська школа», журналісти та психологи, які у кризових ситуаціях піддаються значним психоемоційним та фізичним навантаженням, що супроводжуються небезпекою для життя та здоров’я. А тому актуальною проблемою сучасної практичної та академічної психології є пошуки шляхів відновлення ресурсного
потенціалу їхніх життєвих, в тому числі й професійних сценаріїв, які відповідно до своєї природи має здатність активізуватись у стресових ситуаціях та створювати відчуття впевненості та безпеки щодо майбутнього.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Кві 2023 10:07 |
Остання зміна: | 17 Кві 2023 10:07 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8827 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |