Костриба, О.В. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Провідні життєві ролі Лесі Українки. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 70-72.
PDF
- Published Version
Available under License Creative Commons Attribution. Download (661kB) |
Анотація
В сучасних умовах інновацій, освітніх реформ,
криз та відповідно соціальних змін, у полі наукового інтересу проблема ресурсів та бар’єрів життєвого успіху. У звязку з цим науковців все частіше
привертають дослідження ефективних шляхів реалізації творчого потенціалу особистості крізь призму історико-психологічних реконструкцій. Досить
активно на сьогодні вивчається життєвий та творчий шлях Лесі Українки. Так, відомі дослідження біографії Лариси Косач (І. Веремеєва, І. Денисюк, Н. Зборовська, Л. Мірошніченко, Т. Скрипка, М. Мороз та інші); орієнтирів її
світогляду (А. Диба, О. Забужко, Я. Поліщук, Й. Харада та інші), мистецьколітературної творчості поетеси (Г. Аврахов, Л. Голомб, О. Дейч, О. Рисак, Л. Кулінська та інші).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Кві 2023 12:54 |
Остання зміна: | 17 Кві 2023 12:54 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8830 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |