Ратінська, О. М. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Психологічний аналіз творів Лесі Українки крізь призму формування психологічного імунітету до кібербулінгу. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 111-113.
PDF
- Published Version
Available under License Creative Commons Attribution. Download (664kB) |
Анотація
Кожна культура має свій певний стійкий набір текстів, що передаються із покоління в покоління і є прототипами для особистої життєвої історії індивіда [3, с. 54]. Видатні твори актуальні завжди. Так, розглядаючи твори
Лесі Українки ми можемо бачити сучасність емоційної складової творів. Для дітей молодшого шкільного віку важливо, що б література збігалася з їхнім
внутрішнім уявленням про світ та мала емоційний відгук в їх свідомості.
Особливої уваги у такому контексті заслуговує метафоричний наратив.
Робота з психологічним аналізом казок, оповідань, віршів є привабливим і досить ефективним інструментом як для діагностики, так і для корекційної роботи психолога з дітьми.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Кві 2023 13:06 |
Остання зміна: | 17 Кві 2023 13:06 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8831 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |