Наративні практики у контексті підтримки емоційного благополуччя вчителів (Narrative Practices in the Context of Supporting the Emotional Well-Being of Teachers)

Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Цуркан, Вероніка (Veronika Tsurkan) (2024) Наративні практики у контексті підтримки емоційного благополуччя вчителів (Narrative Practices in the Context of Supporting the Emotional Well-Being of Teachers). In: Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21 травня 2024 року, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

[thumbnail of the emotional well-being of teachers.pdf] PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives.

Download (364kB)

Анотація

Для того, щоб дослідити
специфіку емоційного благополуччя вчителів нами було
застосовано Шкалу емоційного звичного суб’єктивного
благополуччя (SEHP) (Džuka, Dalbertová, 2002 [1]), яка дозволила
охарактеризувати особливості переживання респондентами
позитивного (насолода, радість, тілесна свіжість, щастя) та
негативного (сором, почуття провини, страх, смуток, біль, гнів)
емоційного стану. Емпірична вибірка пілотажного дослідження
включила вчителів державних закладів загальної середньої
освіти Львівської області (n = 24; 22 жінки та 2 чоловіка; середній
вік респондентів – 45 років, середній стаж роботи –21 рік).

Тип файлу: Conference or Workshop Item (Other)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Петрівна Цеп'юк
Дата розміщення: 28 Лип 2024 20:23
Остання зміна: 28 Лип 2024 20:23
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9251

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент