Організація саногенних ранкових зустрічей у школі: психодраматичні та когнітивно-поведінкові практики

Гандзілевська, Галина and Škorvagová, Eva (2023) Організація саногенних ранкових зустрічей у школі: психодраматичні та когнітивно-поведінкові практики. Початкова освіта в парадигмі Нової української школи : виклики часу : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (27 квітня 2023 року, м. Глухів). pp. 26-28.

[thumbnail of sanohenni_zustrichi.pdf] PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives.

Download (525kB)

Анотація

Враховуючи сучасну надзвичайну ситуацію в світі, пов’язану з пандемією Covid- 19 та російсько-українською війною, пріоритетним завданням психологопедагогічних досліджень є пошуки шляхів та засобів організації психологічно
безпечного, здоров’язбережувального (саногенного) освітннього середовища. У такому контексті актуальності набувають «ранкові кола», основне завдання яких відповідно до концепції Нової української школи, позитивно налаштувати учнів на процес навчання.
Водночас на таких ранкових зустрічах вчителю необхідно організовувати для учнів простір, де автентичність, довіра та прийняття будуть відігравати головну роль у
взаємному обміну почуттями та потребами, простір, який стимулюватиме розвиток навичок ненасильницької, безпечної комунікації (Križo V. a Kúdelová, 2021),
саморегуляції, самовираження, емпатійне слухання, взаємопідтримку, а також психологічну стійкість класу.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ранкові зустрічі, ранкове коло, психодрама, конгітивно – поведінкові техніки
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Петрівна Цеп'юк
Дата розміщення: 29 Лип 2024 18:44
Остання зміна: 29 Лип 2024 18:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9256

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент