Гандзілевська, Г. Б. (H. B. Handzilevska) (2008) Психологічна самореалізація молодшого школяра засобами мистецтва (The Psychological Self-Realization of Primary School Pupil by Means of Art). Вид-во НаУОА.
PDF
- Published Version
Download (481kB) |
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008.
Дисертаційне дослідження присвячене вивченню динаміки самореалізації дітей молодшого шкільного віку . Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння особистісної самореалізації. Розкрито сутність, показники, чинники самореалізації молодших школярів. Емпірично вивчено особливості самореалізації дітей молодшого шкільного віку та доведено, що цей віковий період є сенситивним для стимулювання особистісної самореалізації. Запропоновано авторську прикладну модель та відповідну програму стимулювання самореалізації молодшого школяра засобами мистецтва. Експериментально простежено змістово-динамічні особливості самореалізації учнів початкових класів, які об’єднані сумісною художньотворчою діяльністю.
(Thesis for a candidate degree of psychology by specialty 19.00.07. - pedagogical and age psychology. - Vasyl Stefanyk Prykarpats’kyi National University, Ivano-Frankivsk, 2008.
The dissertation is concerned with the study of self-realization dynamics during primary school period. The main theoretical approaches toward the understanding of pupils’ psychology of self-realization in the primary school are analyzed. The definition, levels, and factors of self-realization of primary school pupils were suggested. The experimental studies dealt with peculiarities of primary school pupils’ self-realization; they proved the sensitivity of the analyzed age to self-realization; and singled out favorable psychological and pedagogical conditions to stimulate self-realization. There were suggested authoring applied model and appropriate program for stimulating primary school pupils by means of the art. The peculiarities of the content and dynamics of the self-realization of primary school pupils are empirically observed through the common artistic activities.)
Тип файлу: | Інше |
---|---|
Ключові слова: | особистість, молодший шкільний вік, самореалізація, самоактуалізація, самовизначення та самопрезентація, художньотворча діяльність, мистецтво (personality, primary school pupils, self-realization, self-actualization, self-determination, self-presentation, artistically and creative activity, art) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 30 Лип 2024 13:32 |
Остання зміна: | 30 Лип 2024 13:32 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9270 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |