Соціальне схвалення як чинник ілюзії знання при вирішенні проблемних завдань учнями старших класів (Social approval as a factor in the illusion of knowledge in solving problems by high school students)

Обач, Я. О. (Ya. Obach) and Шугай, М. А. (M. Shuhai) (2020) Соціальне схвалення як чинник ілюзії знання при вирішенні проблемних завдань учнями старших класів (Social approval as a factor in the illusion of knowledge in solving problems by high school students). λόгoσ (№9).

[thumbnail of SOCIAL APPROVAL.pdf] PDF - Published Version
Download (629kB)

Анотація

У статті розглядається проблемне питання соціального схвалення учнів старших класів, як чинника ілюзії знання при вирішенні проблемних завдань. Вказується на потребу застосування даного методу, як дієвого інструменту позитивного впливу на учнів старших класів з урахуванням виправлення знань у разі їх не правильного розуміння та засвоєння старшокласниками. Проводиться детальний аналіз учнів з високою самооцінкою та учнів з низькою самооцінкою.
(The article deals with the problematic issue of social approval of high school students as a factor in the illusion of knowledge while solving problematic tasks. The necessity of using this method as an effective tool of positive influence on the senior pupils with consideration of correction of knowledge in case of their incorrect understanding and assimilation by high school students is pointed out. A detailed analysis of students with high self-esteem and students with low self-esteem is conducted.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ілюзія; соціальне схвалення; соціальна психологія; самооцінка (illusion, social approval, social psychology, self-esteem)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 23 Січ 2025 10:27
Остання зміна: 23 Січ 2025 10:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9572

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент