Коcтюк, О. Ю. (O. Kostiuk) and Юрчук, Т. І. (T. Yurchuk) and Дідик, Л. І. (L. Didyk) (2024) Навчання фразових дієслів англійської мови на тему “relationship” на основі прикладів, які вживаються в англомовному фільмі «Anyone But You» (Teaching English phrasal verbs on the topic of “relationship” based on examples used in the English-language film “Anyone But You”). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». pp. 42-46. ISSN 25192558
![]() |
PDF
- Published Version
Download (486kB) |
Анотація
Стаття присвячена вивченню фразових дієслів, пов’язаних зі сферою відносин, використаних у фільмі “Anyone But You” («Люблю тебе ненавидіти») (2024). У статті подано класифікацію фразових дієслів і набір різноманітних вправ, розроблених спеціально для навчання фразових дієслів у контексті на різних етапах процесу вивчення англійської мови. У статті також розглядаються етапи викладання словникового матеріалу, а саме діагностичне тестування, етап роз'яснення, етап контрольованої практики та етап вільної практики. Також представлені вправи, розроблені для кожного етапу навчання фразових дієслів як словникових одиниць. Класифікація фразових дієслів на певні одиниці та навчання їх а цих етапах робить процес викладання та навчання цікавішим та ефективнішим. Крім того, навчання фразових дієслів за допомогою фільмів є дуже корисним, оскільки це дає студентам можливість побачити нову лексику в контексті або, ншими словами, на практиці. Нарешті, вільний етап практики дозволяє студентам використовувати нові словникові одиниці, такі як фразові дієслова, у власному персоналізованому контексті.
(The article is devoted to the study of phrasal verbs related to the sphere of relationship used in the film “Anyone But You” (2024). The article presents the classification of these phrasal verbs and the set of various exercises designed specifically for teaching these phrasal verbs in the context of different stages of the English language learning process. The article also discusses the stages of teaching the vocabulary material: diagnostic testing, clarification stage, controlled practice and freer practice stage – exercises designed for each stage of teaching phrasal verbs as vocabulary units. Classifying phrasal verbs into certain units and teaching them throughout those stages makes the teaching and learning process more engaging and effective. Moreover, teaching phrasal verbs with the help of films is very useful, as it allows the students to see the new vocabulary in the context or, in other words, in practice. Finally, the freer practice stage enables students to use the new vocabulary units, such as phrasal verbs, in their personalized context.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фразові дієслова, навчання лексики, іномовний вокабуляр, англомовний фільм, формування лексичної компетенції, навчання іноземної мови в контексті (phrasal verbs, vocabulary teaching, foreign language vocabulary, English-language film, lexical competence development, foreign language teaching in context) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 23 Чер 2025 11:07 |
Остання зміна: | 23 Чер 2025 11:07 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9917 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |