Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2021

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Number of items: 17.

Каламаж, Р. В. and Балашов, Е. М. and Матласевич, О. В. and Ткачук, О. В., eds. (2021) Сучасні дослідження когнітивної психології: збірник тез Міжнародної інтернетконференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). Вид-во НаУОА, Острог.

Avhustiuk, Mariia and Tymeichuk, Iryna and Konopka, Natalia and Sakhniuk, Oksana and Balashov, Eduard (2021) Online studying instructional measures at the International Relations Department of the National University of Ostroh Academy. Journal of Education Culture and Society, 12 (1). pp. 322-334. ISSN 2081-1640

Balashov, Eduard and Pasichnyk, Ihor and Kalamazh, Ruslana (2021) Metacognitive Awareness and Academic Self-Regulation of HEI Students. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 9 (2). pp. 161-172. ISSN 2334-8496

Handzilevska, Halyna and Kalamazh, Viktoriia and Ratinska, Olena and Khmiliar, Оleh (2021) The Role of Sanogenic and Critical Thinkin in Preventing the Emotional Burnout of Young Primary School Teachers. Youth Voice Journal. pp. 3-17. ISSN 978-1-911634-35-5

Бруяка, І. С. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Наративний аналіз твору «Щастя» Лесі Українки. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 19-24.

Гандзілевська, Г. Б. (H. Handzilevska) and Ратінська, О. М. (O. Ratinska) and Тимощук, Є. А. (E. Timoshchuk) (2021) Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції (Psychological conditions of formation of children's giftedness in metaphorical narratives of Ostrog emigrant writers through the prism of psychological immunity and self-regulation). Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). pp. 105-110.

Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Кондратюк, Вікторія (Viktoriya Kondratyuk) (2021) Ресурси та бар’єри інформаційно-психологічної безпеки вчителів початкових класів в умовах онлайн-начання: резилієнс підхід (Resources and barriers of information-psychological safety of primary class teachers in the conditions of online learning: resilience approach). Ресурси та бар’єри інформаційно-психологічної безпеки вчителів початкових класів в умовах онлайн-начання: резилієнс підхід. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№12). pp. 35-40. ISSN 2415–7384

Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Тимощук, Єлизавета (Elyzaveta Tymoschuk) (2021) Можливості психодрами у реалізації компетентнісного підходу в освітньому просторі (Possibilities of Psychodram in Implementation of Competence Approach in Educational Space). Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року. pp. 134-138.

Горбач, Іванна (Ivanna Horbach) and Тимощук, Єлизавета (Elyzaveta Tymoschuk) (2021) Проблема визначення поняття «професійне самовизначення» в психології (The Problem of Defining the Concept of “Professional Self-Determination” in Psychology). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (Вип.13). pp. 25-28.

Демидюк, Володимир (Volodymyr Demydiuk) and Пілат, Марія (Maria Pilat) (2021) Психологічні чинники запобігання емоційному вигоранню військовослужбовців в умовах довготривалих збройних конфліктів (Psychological factors to prevent emotional burnout og servicemen in conditoins of long-term armed conflicts). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№12). pp. 102-106.

Драчук, С. Ю. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Метафоричні наративи Лесі Українки крізь призму формування самоцінності молодших школярів. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 46-49.

Костриба, О.В. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Провідні життєві ролі Лесі Українки. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 70-72.

Нікітчук, Уляна (Ulyana Nikitchuk) and Полюхович, Олександра (Oleksandra Polyukhovych) (2021) Психолінгвістичний аналіз перфекціонізму як крок до розроблення шкали перфекціонізму для студентів (Psycholinguistic analysis of perfectionism as a step to student perfectionism scale development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. pp. 57-63.

Ратінська, О. М. and Гандзілевська, Г. Б. (2021) Психологічний аналіз творів Лесі Українки крізь призму формування психологічного імунітету до кібербулінгу. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року. pp. 111-113.

Ратінська, Олена (Olena Ratinska) and Костюшко, Ірина (Iryna Kostiushko) (2021) Особливості формування психологічного імунітету до кібербулінгу молодших школярів крізь призму психологічного аналізу казок (Primary School Children Psychological Immunity Against cyberbullying formation peculiarities through the prism of fairy tails psychological analysis). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (12). pp. 76-82. ISSN 2415–7384

Шестопал, Іванна (Ivanna Shestopal) (2021) Психологічні особливості самовизначення сучасної молоді (Psychological Peculiarities of Self-Determination of Modern Youth). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. (Вип.13). pp. 76-79. ISSN 2415–7384

Шостак, І. В. (I. Shostak) (2021) Методичні рекомендації до написання наукового есе здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійного програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови». [Teaching Resource]

This list was generated on Sat Dec 21 10:50:00 2024 EET.