Особливості мовної специфіки реклами

Шашлова, Н.Ю. (N. Shashlova) (2011) Особливості мовної специфіки реклами. Студентські наукові записки. Серія “Філологічна”., Вип.4. pp. 200-222.

[thumbnail of 83.pdf]
Preview
PDF
Download (124kB) | Preview

Анотація

У статті автор досліджує особливості мовної специфіки реклами

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 28 Лип 2011 11:11
Остання зміна: 28 Лип 2011 11:11
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1003

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент