Ковальчук, І. (I. Kovalchuk) and Попчук, М. (M. Popchuk) (2014) МЕТАКОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ СТУДЕНТАМИ ВНЗ (The Metacognitive And The Competency-Based Approaches In The Process Of Mastering Vocabulary). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 69-71.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розкриваються метакогнітивний та компетентнісний підходи у контексті навчальної діяльності студентів. Охарактеризовано наукові підходи, що відображають проблему дослідження. Особлива увага приділяється метакогнітивному навчанню. Наголошується на важливості використання метакогнітивного та компетентнісного підходів у навчанні лексичного матеріалу.
(The article deals with metacognitive and competence approaches in the context of students learning activity.
The scientific approaches which are characterized reflect the problem of the research. Special attention is paid
to metacognitive learning. The authors emphasize on the importance of using metacognitive and competence
approaches in learning lexical material.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Метакогнітивне навчання, компетентність, метакогнітивна компетентність, лексична компетентність (Мetacognitive learning, competence, metacognitive competence, lexical competence) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра мовної медіації |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 18 Бер 2015 14:40 |
Остання зміна: | 18 Бер 2015 14:40 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3589 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |