Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Клімук, В. (V. Klimuk) (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers). Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), Ч. 2. pp. 6-10. (Submitted)
PDF
Download (602kB) |
Анотація
Описуються психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers are described)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель початкових класів, психологічний бар'єр (elementary school teacher, psychological barrier) |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 31 Січ 2020 19:16 |
Остання зміна: | 31 Січ 2020 19:17 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8140 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |