Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Клімук, В. (V. Klimuk) (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers). Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), Ч. 2. pp. 6-10. (Submitted)

[thumbnail of 31.01.2020Han.pdf] PDF
Download (602kB)

Анотація

Описуються психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers are described)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: вчитель початкових класів, психологічний бар'єр (elementary school teacher, psychological barrier)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 31 Січ 2020 19:16
Остання зміна: 31 Січ 2020 19:17
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8140

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент