Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Клімук, В. (V. Klimuk) (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers). Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), Ч. 2. pp. 6-10. (Submitted)

[thumbnail of 31.01.2020Han.pdf] PDF
Download (602kB)

Abstract

Описуються психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers are described)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вчитель початкових класів, психологічний бар'єр (elementary school teacher, psychological barrier)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 31 Jan 2020 19:16
Last Modified: 31 Jan 2020 19:17
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8140

Actions (login required)

View Item View Item