Слоган як ефективний засіб політичної реклами

Огнівчук, Н.В. (N. Ohnivchuk) (2011) Слоган як ефективний засіб політичної реклами. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна", Вип.4. pp. 133-135.

[thumbnail of 48.pdf]
Preview
PDF
Download (118kB) | Preview

Анотація

У статті автор досліджує слоган як ефективний засіб політичної реклами

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія «Сучасні технології формування іншомовної комунікативної компетенції»
Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 24 Лип 2011 15:39
Остання зміна: 24 Лип 2011 15:39
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/975

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент