Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2024

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Jump to: H | В | Г | К | П
Number of items: 9.

H

Handzilevska, Halyna (2024) The Possibilities of Psychodrama in Organising a Morning Circle. Resilience in Education: Ukrainian – V4 Experience: tutorial. pp. 23-41.

Handzilevska, Halyna and Hundarenko, Olena (2024) Principles of Organization of Sanogenic Educational Space Through the Prism of Resilience Approach: Ukrainian-Slovak Experience. Training of specialists in the field of psychological and pedagogical education of children through the prism of adaptation to emergencies: resilience approach. pp. 33-37.

В

Волошина-Нарожна, В. О. and Гандзілевська, Г. Б. (2024) Дезадаптивні метакогнітивні переконання та суб’єктивне емоційне благополуччя як предиктори ментального здоров’я. Психологічне здоров’я особистості в контексті процесів глобалізації: методологія дослідження, реалії та перспективи, 29 березня 2024 року:матеріали IІ Міжнародно науково-практичної конференції.. pp. 62-64.

Г

Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Цуркан, Вероніка (Veronika Tsurkan) (2024) Наративні практики у контексті підтримки емоційного благополуччя вчителів (Narrative Practices in the Context of Supporting the Emotional Well-Being of Teachers). In: Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21 травня 2024 року, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

К

Каламаж, В. О. (V. Kalamaz) and Краснопір, А. Б. (A. Krasnopir) and Дорощук, А. Р. (A. Doroshchuk) (2024) Копінг-стратегії як компонент саморегуляції навчальної діяльності студентів (Coping strategies as a component of self-regulation of students' educational activities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 34-41. ISSN 24157384

Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Тимощук, Є. А. (E. Tymoshchuk) (2024) Теоретико-методологічні аспекти дослідження резилієнсу освітніх організацій (Theoretical and methodological aspects of the research of resilience of educational organizations). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 98-105. ISSN 24157384

Ковальчук, Ю. В. (Y. Kovalchuk) (2024) Психологічні особливості формування комунікативної культури майбутніх фахівців іноземних мов (Psychological features of the formation of communicative culture of future foreign language specialists). Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 42-45. ISSN 24157384

Костюк, Ю. Ф. (Y. Kostiuk) (2024) Теоретико-методологічні засади дослідження ПТСР у психологічній науці (Theoretical and methodological foundations of PTSD research in psychological science). Наукові записки Національного уні верситету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 21-27. ISSN 24157384

П

Пилипчук, І. А. (I. Pylypchuk) and Вашестюк, С. В. (S. Vashestiuk) (2024) Психологічні особливості поведінкових моделей особистості в українських та російських казках (Study of behavioral models of personality in Ukrainian and russian fairy tales). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№17). pp. 28-32. ISSN 24157384

This list was generated on Tue Dec 3 07:14:50 2024 EET.