Items where Division is "Кафедра інформаційно-документних комунікацій" and Year is 2009
Б
Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 3-12.
Бондар, В. (2009) Мотивація як чинник підвищення ефектиності управління: поняття та основні принципи. Наукові записки. Серія «Культура та соціальні комунікації» , Вип.1. pp. 255-261.
Ж
Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 58-67.
К
Квасюк, Л.В. (2009) Пропаганда спадщини Острозької академії як актуальний напрям діяльності відділу зв'язків з громадськістю Національного університету "Острозька академія". Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 68-76.
Костюченко, О. (2009) Психологічні особливості професійної підготовки майбутніх фахівців масових комунікацій. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 278-283.
М
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). pp. 594-598.
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Мовна репрезентація гендеру (Linguistic reprezentaciya of genderu). Наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип.12). pp. 224-233.
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Сексизм у мові друкованих засобів масової інформації (Seksizm in the language of printing mass medias). [Українське мовознавство: Міжвідомчий науковий збірник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка] (39/1). pp. 289-283.
Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 101-108.
Н
Наумець, І. (2009) Культурний архетип як психокультурна складова менталітету та базовий елемент культурного коду. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 109-119.
Національний університет, Острозька академія (2009) Наукові записки. Культура і соціальні комунікації, Вип. 1 . Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.
Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.
О
Охріменко, Г. (2009) Основні принципи та проблеми впровадження електронного документообігу в організації. Наукові записки. Серія «Культура та соціальні комунікації», Вип.1. pp. 300-307.
Охріменко, Г.( H. Okhrimenko) (2009) Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market). Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки (№23). pp. 48-52.
П
Павловська, І. (2009) Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 128-137.
Прасюк, О. В. (2009) Функціонування громадської думки в системі владних відносин. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 152-157.
С
Савончук, Р. (2009) Інформаційна діяльність України у сфері торгівлі зброєю. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 164-169.
Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 183-191.
Т
Талашук, К. (2009) Аналіз використання комунікативних технологій у діалозі "Україна-НАТО": проблеми та методи оптимізації ефективності співпраці. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 192-198.
Тишкун, Т. (2009) Інформаційні системи в державному управлінні. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 199-208.
Ш
Шершньова, О. (2009) Специфіка інтерпретації поняття "гіпертекст" та його основних характеристик у сучасному науковому просторі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 216-223.
Шершньова, О. (O. Shershnova) (2009) ГІС-технології як складова інформаційного механізму регіонального управління туризмом.(GIS-TECHNOLOGIES AS A PART OF INFORMATIONAL MECHANISM OF REGIONAL MANAGING OF TOURISM). Ефективність державного управління: збірник наук. праць (Вип.21). pp. 337-343.
Ю
Ющук, О. (2009) Інформаційна безпека користувачів мережі Інтернет. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 224-231.
Я
Яценко, А. (2009) Соціально-психологічні особливості гендерних характеристик політичних лідерів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 232-240.