Items where Division is "Кафедра інформаційно-документних комунікацій" and Year is 2009

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Jump to: Б | Ж | К | М | Н | О | П | С | Т | Ш | Ю | Я
Number of items: 24.

Б

Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 3-12.

Бондар, В. (2009) Мотивація як чинник підвищення ефектиності управління: поняття та основні принципи. Наукові записки. Серія «Культура та соціальні комунікації» , Вип.1. pp. 255-261.

Ж

Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 58-67.

К

Квасюк, Л.В. (2009) Пропаганда спадщини Острозької академії як актуальний напрям діяльності відділу зв'язків з громадськістю Національного університету "Острозька академія". Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 68-76.

Костюченко, О. (2009) Психологічні особливості професійної підготовки майбутніх фахівців масових комунікацій. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 278-283.

М

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). pp. 594-598.

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Мовна репрезентація гендеру (Linguistic reprezentaciya of genderu). Наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип.12). pp. 224-233.

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Сексизм у мові друкованих засобів масової інформації (Seksizm in the language of printing mass medias). [Українське мовознавство: Міжвідомчий науковий збірник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка] (39/1). pp. 289-283.

Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 101-108.

Н

Наумець, І. (2009) Культурний архетип як психокультурна складова менталітету та базовий елемент культурного коду. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 109-119.

Національний університет, Острозька академія (2009) Наукові записки. Культура і соціальні комунікації, Вип. 1 . Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.

Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.

О

Охріменко, Г. (2009) Основні принципи та проблеми впровадження електронного документообігу в організації. Наукові записки. Серія «Культура та соціальні комунікації», Вип.1. pp. 300-307.

Охріменко, Г.( H. Okhrimenko) (2009) Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market). Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки (№23). pp. 48-52.

П

Павловська, І. (2009) Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 128-137.

Прасюк, О. В. (2009) Функціонування громадської думки в системі владних відносин. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 152-157.

С

Савончук, Р. (2009) Інформаційна діяльність України у сфері торгівлі зброєю. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 164-169.

Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 183-191.

Т

Талашук, К. (2009) Аналіз використання комунікативних технологій у діалозі "Україна-НАТО": проблеми та методи оптимізації ефективності співпраці. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 192-198.

Тишкун, Т. (2009) Інформаційні системи в державному управлінні. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 199-208.

Ш

Шершньова, О. (2009) Специфіка інтерпретації поняття "гіпертекст" та його основних характеристик у сучасному науковому просторі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 216-223.

Шершньова, О. (O. Shershnova) (2009) ГІС-технології як складова інформаційного механізму регіонального управління туризмом.(GIS-TECHNOLOGIES AS A PART OF INFORMATIONAL MECHANISM OF REGIONAL MANAGING OF TOURISM). Ефективність державного управління: збірник наук. праць (Вип.21). pp. 337-343.

Ю

Ющук, О. (2009) Інформаційна безпека користувачів мережі Інтернет. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 224-231.

Я

Яценко, А. (2009) Соціально-психологічні особливості гендерних характеристик політичних лідерів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 232-240.

This list was generated on Thu Apr 25 12:33:45 2024 EEST.