Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2022
A
Avhustiuk, Mariia M. (Августюк Марія Миколаївна) (2022) Emotional Context of the Accurate and Inaccurate Metacognitive Monitoring Levels (Eмоційний контекст рівнів точності та неточності метакогнітивного моніторингу). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (14). pp. 71-79. ISSN 2415–7384
B
Balashov, Eduard (2022) Psychological Well-Being as Cognitive-Emotional Component of Student Self-Regulated Learning. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 10 (2). pp. 101-109. ISSN 2334-8496
Balashov, Eduard and Pasichnyk, Ihor and Kalamazh, Ruslana (2022) Methodological and Contextual Foundations of Metacognitive Monitoring Training Program in Student Self-Regulated Learning. Journal of Education Culture and Society (1). pp. 77-92. ISSN 2081-1640
H
Handzilevska, Halyna and Shershnova, Olena and Kostiuchyk, Valentyn (2022) Sociodrama’s Opportunities in the Social Competence Formation of Future English Teachers: Resilience Approach. Changes and Challenges of Increasing the Quality of Preparation of Prospective Teachers in European Countries Žilina. pp. 14-20. ISSN 978-80-89832-30-9
А
Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти. Вид-во НаУОА, Острог.
Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення рівня емоційного інтелекту в здобувачів вищої освіти. Вид-во НаУОА, Острог.
Г
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Костючик, Валентин (Valentyn Kostiuchyk) and Гундаренко, Олена (Olena Hundarenko) and Лелакова Ева, Eva Lelakova (2022) The role of resilience in preventing procrastination of students in the conditions of mastering a foreign language: Ukrainian-Polish-Slovak experience (Роль резилієнсу у запобіганні прокрастинації студентів в умовах опанування іноземної мови: українсько-польсько-словацький досвід). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 37-44. ISSN 2415–7384
М
Матласевич, Оксана (Oksana Matlasevych) and Колодяжна, Ірина (Iryna Kolodiazhna) (2022) Роль самотурботи в розвитку емпатії майбутніх психологів (The role of self-care in the development of empathy of future psychologists). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 45-51. ISSN 2415–7384
Матласевич, Оксана Володимирівна (Oksana V. Matlasevych) and Ткаченко, Даша Володимирівна (Dasha V. Tkachenko) (2022) Особливості комунікаційних реакцій у ситуації переживання ревнощів особами юнацького та зрілого віку (Features of Communication Reactions in the s Situation of Experiencing Jealousy in Adolescents and Adults). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (14). pp. 24-29. ISSN 2415–7384
П
Пасічник, Ігор (Ihor Pasichnyk) and Августюк, Марія (Mariia Avhustiuk) (2022) Основні аспектні характеристики тренінгової програми «Підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності у студентів засобами емоційного інтелекту. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. pp. 4-13. ISSN 2415–7384
Т
Тимощук, Єлизавета (Yelyzaveta Tymoshchuk) and Бруяка, Іванна (Ivanna Bruiaka) and Любомирський, Вадим (Vadym Liubomyrskyi) (2022) Роль інтуїції в структурі саморегуляції в умовах невизначеності (The role of intuition in the structure of self-regulation in conditions of uncertainty). аукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 52-61. ISSN 2415–7384
Ч
Черноус, Тетяна and Каламаж, Вікторія (2022) Активація стрес-переборюваних стратегій майбутніх учителів початкових класів засобами музики (Activation of stress-overcoming strategies of future primary school teachers with the help of music). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 62-71. ISSN 2415–7384
Черноус, Тетяна Юріївна (Tetiana Yu. Сhernous) and Каламаж, Вікторія Олегівна (Viktoriia O. Kalamazh) (2022) Музично-рухові засоби розвитку самоусвідомлення психоемоційних станів майбутніх учителів початкових класів (Music and Movement as a Means of Developing the Self-Awareness of Psycho-Emotional States of Future Elementary School Teachers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (14). pp. 57-64. ISSN 2415–7384
Я
Яковлева, Марія (Mariia Yakovleva) and Каламаж, Руслана (Ruslana Kalamazh) and Гільман, Анна (Anna Hilman) (2022) Домінуючі копінг-стратегії у студентів медичного коледж (Dominant coping strategies in students of medical college). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 78-86. ISSN 2415–7384