Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2014

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Number of items: 27.

Gandzilevska, G. (Г. Гандзілевська) and Shyriaieva, T. (2014) The peculiarities of national identity of australian ukrainians in the works of L. Bohuslavets. Problems of Psychology in the 21st Century. Scientia Socialis Lithuania, 8 (1). pp. 16-25.

Handzilevska, Halyna and Levandovskaya, Marina and Shyriaieva, Tatiana (2014) Psychological Assistance of the Personality in the Period of Mid-age Crisis by Means of Psychodrama. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 2 (2). pp. 140-143.

Handzilevska, Halyna and Shyriaieva, Tetiana (2014) Psychodrama as a Means of Teaching Gifted Children English Language as a Second One. In: Pedagogika dziecka. Polinymnia, Lublin, pp. 133-140. ISBN 978-83-7847-207-0

Августюк, М. (M. Avhustiuk) (2014) ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 3-6.

Августюк, М. (М. Avgustiuk) (2014) МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА МЕТАПІЗНАННЯ (Metacognitive Monitoring As Metacognition Component). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 3-7.

Балашов, E. (Е. Balashov) (2014) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ НАСТАНОВ СТУДЕНТІВ У МОТИВАЦІЙНО-ПОТРЕБОВІЙ СФЕРІ (Peculiarities of Social and Psychological Determinants of the Student’s Need-Motivational Sphere). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 8-11.

Балашов, E. (Е. Balashov) (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ЕМПАТІЇ СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСОБУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ (PSYCHOLOGICAL PECULIARITIES OF STUDENT’S SOCIAL EMPATHY AS THE MEANS OF SELF-REALIZATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 28-39.

Бояківська, І. (I. Boyakivska) (2014) ОСОБЛИВОСТІ САМОСТАВЛЕННЯ ОБДАРОВАНИХ ПІДЛІТКІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ТИПУ ВІДНОСИН У ЇХ СІМ’ЯХ (The Peculiarities of Gifted Teenagers’ Self-Attitude Level on Relationships in Their Families). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 21-27.

Волошина, В. (V. Voloshyna) (2014) До проблеми розвитку метапа м’яттєвих здібностей (TO THE PROBLEM OF METAMEMORY SKILLS’ DEVELOPMENT). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 150-159.

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Роль саногенного мислення в процесі становлення особистості студента (Role of sanohenny thinking in the process of students’ personality development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 40-47.

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента (Sanohenic Thinking as a Factor that Helps Students Combat Emotional Stress in Educational Activities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 43-49.

Гандзілевська, Г. (Handzilevska H.) (2014) Проблема збереження національної ідентичності українців у творчій спадщині Уласа Самчука: МУРівський період. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (вип.30). pp. 39-42.

Гушук, I. (I. Hushuk) and Нижник, А. (A. Nyzhnyk) and Шугай, М. (М. Shugay ) (2014) Вплив екологічних чинників на психічне здоров’я особистості. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 48-51.

Довгалюк, Т. (T. Dovgaliuk) (2014) ДО ПРОБЛЕМ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТАПАМ’ЯТІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 53-59.

Кирийчук, A. (A. Kyryichuk) (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ МИЛОСЕРДЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». (Вип.26). pp. 75-77.

Кирийчук, A. (A. Kyryichuk) (2014) ІДЕЇ ВИХОВАННЯ МИЛОСЕРДЯ В ТВОРАХ ПИСЬМЕННИКІВ КНЯЖИХ ЧАСІВ. (Ideas of charity cultivating in literary works of princely times). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичне релігієзнавство». (Вип.10). pp. 106-113.

Ковальчук, І. (I. Kovalchuk) and Попчук, М. (M. Popchuk) (2014) МЕТАКОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ СТУДЕНТАМИ ВНЗ (The Metacognitive And The Competency-Based Approaches In The Process Of Mastering Vocabulary). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 69-71.

Кулеша, Н. (N. Kulesha) (2014) ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСТАНТНИХ СІМЕЙ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВНЗ ЯК ЕТАП ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ (Psychological Adaptation Of Students From Distant Families To Studying At Universities: How To Stage Personal And Professional Development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 81-85.

Левандовская, М. Б. and Гандзилевская, Г. Б. (2014) Некоторые аспекты психодраматической работы с клиентами, переживающими кризис среднего возраста: внутренний критик и самоценность. Журнал практического психолога (4). pp. 168-175.

Лозинська, Т. (T. Lozinska) (2014) МЕТОДИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ НАРКО- ТА АЛКОЗАЛЕЖНИХ У ХРИСТИЯНСЬКИХ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЦЕНТРАХ (Methodological and practical aspects of resocialization of addicts in Christian rehab centers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 76-79.

Пасічник, І. (I. Pasichnyk) and Каламаж, Р. (R. Kalamazh) and Августюк, М. (M. Avgustiuk) (2014) Метакогнітивний моніторинг як регулятивний аспект метапізнання (METACOGNITIVE MONITORING AS REGULATORY ASPECT OF METACOGNITION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 3-17.

Пасічник, І.Д. (I. Pasichnyk) and Каламаж, Р.В. (R. Kalamazh) and Балашов, E. (Е. Balashov) (2014) Psychological components of selfrealizations of students in international volunteer programs. Journal of Psychological and Educational Research, 22 (2). pp. 28-44. ISSN 2247-1537

Сіліванова, І. (I. Silivanova) (2014) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ФРАНЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТУ РЕНН ІІ ВЕРХНЬОЇ БРИТАНІЇ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 119-124.

Сіліванова, І. (І. Silivanova) (2014) РОЛЬ РЕЛІГІЇ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ (Role of Religion in French Universities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 133-136.

Сімак, К. (K. Simak) (2014) ЕТАПИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ КАНАДИ (Stages of Development of Academic Mobility of Students in Higher Education Establishments in Canada). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 107-111.

Цип'ящук, М. (M. Tsypiashchuk) (2014) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПРАКТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЗА КРИТЕРІЄМ ЇХ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 136-140.

Цип'ящук, М. (M. Tsypiashchuk) (2014) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПРАКТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЗА КРИТЕРІЄМ ЇХ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (STUDY OF PRACTICAL THINKING DEVELOPMENT OF FUTURE LAWYERS TAKING INTO ACCOUNT THEIR INVOLVEMENT IN PRACTICE). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 160-168.

This list was generated on Thu Nov 21 01:12:09 2024 EET.