Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2019

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Jump to: H | S | T | Б | Г | М | С | Т | Ш
Number of items: 16.

H

Handzilevska, H. (Г. Гандзілевська) and Nikitchuk, U. (У. Нікітчук) and Balashov, E. (Е. Балашов) (2019) Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants (Психолінгвістичні ресурси реалізації акмепотенціалу життєвих сценаріїв українських письменників-емігрантів). Psycholinguistics (26(1)). pp. 83-104.

S

Shovkova, O. (O. Шовкова) (2019) Better learning through metacognitive monitoring: developing students’ critical thinking. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 57-65. ISSN 2415–7384

T

Tkachuk, O. (2019) The connection between the rating of judgments of learning and the peculiarities of work with the learning material during the lecture. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (8). pp. 61-65. ISSN 2415–7384

Б

Бондарчук, Я. (Ya. Bondarchuk) and Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Культурно-мистецький центр (КМЦ) (Cultural and Art Center). Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку. pp. 703-705.

Г

Гільман, А. (A. Hilman) and Кулеша, Н. (N. Kulesha) (2019) Упровадження навчально-терапевтичної програми «Психосоматика» в практичну діяльність психолога (Implementation of the educational and therapeutic program “Psychosomatics” in the psychologist’s practical activity). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 85-90. ISSN 2415–7384

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ (Psycho-acmeological support for elementary school teachers during reforms). Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). pp. 254-257.

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Роль лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвилі еміграції в організації акмеологічного середовища ( The role of leaders of literary associations of the second and third waves of emigration in the organization of the acmeological environment). Філософсько-психологічні аспекти лідерства в бізнесі, освіті та державі : збірник тез IV Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 57-59.

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Клімук, В. (V. Klimuk) (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers). Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), Ч. 2. pp. 6-10. (Submitted)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Червінко, Л. (L. Chervinko) (2019) Сценарні установки як чинник професійного вигорання вчителів початкової школи (Scenario settings as the factor of professional burnout of primary school teachers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (Вип.8). pp. 13-17. ISSN 2415–7384

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Штурхецький, С. В. (S. Shturkhetskyy) (2019) Психологічний імунітет журналістів у контексті сценарних установок (Psychological immunity of journalists in the context of scenarios setting). Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : зб. наук. матеріалів ІV Міжнарод. наук.-практ. конф. до 105-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка і 100-річчя фізико-математичного факультету. pp. 43-45.

Гандзілевська, Г. Б. and Клімук, В. В. (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (Ч.2). pp. 6-10.

М

Матласевич, О. (O. Matlasevych) (2019) Проектування програми розвитку педагогічних здібностей: процесуальні та змістові аспекти (Design of pedagogical ability development program: processing and content aspects). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 31-39. ISSN 2415–7384

С

Савчук, В. А. (V. Savchuk) (2019) Історичний міф: психологічні аспекти в рамках міждисциплінарного підходу (Historical myth: Psychological aspects within interdisciplinary approach). Теорія і практика сучасної психології, 1 (2). pp. 170-176. ISSN 2663-6026

Савчук, Володимир (Volodymyr Savchuk) (2019) Психологічні особливості інтегративної функції міфу в контексті його зіставлення з історією (Psychological peculiarities of myth’s integrative function in the context of its comparison with history). Психологічні перспективи (34). pp. 219-231. ISSN 2227-1376

Т

Ткачук, Ольга (Olha Tkachuk) (2019) Індивідуально-психологічні особливості діяльності педагога у процесі навчання (Individual-psychological features of the pedagogical activity in the teaching process). Теорія і практика сучасної психології, 2 (3). pp. 91-95. ISSN 2663-6026

Ш

Шестопал, Іванна (2019) Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів ЗДО. Нова педагогічна думка, 1 (97). pp. 76-80.

This list was generated on Thu Nov 21 01:12:49 2024 EET.