Items where Division is "Кафедра інформаційно-документних комунікацій" and Year is 2012
Стаття
Бакуменко, В.Д. (V. Bakumenko) and Червякова, О.В. (O. Cherviakova) and Штурхецький, С. В. (S. Shturkhetskyy) (2012) Визначення базових чинників для дослідження процесів самоорганізації в соціальних системах(The determination of basic factors for the studying the process of self-organization in social systems ). Завдання державного,регіонального та муніципального управління в контексті нових реалій національного розвитку: Матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю (06.04.2012)/ За заг. Ред.. В.К.Присяжнюка, В.Д.Бакуменка,Т.В.Іванової., 2. pp. 16-20.
Бакуменко, В.Д. (V. Baumenko) and Штурхецький, С. В. (S. Shturkhetskyy) (2012) Концепт "самоорганізаційна спроможність" у дослідженні розвитку соціальних систем (The concept "self-organizing capacity" in the study of social systems). Соціально-інформаційні процеси в державному управлінні та місцевому самоврядуванні [Текст] / матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лютого 2012, м. Острог), Вип.3. pp. 80-81.
Белаш, І. (I. Belash) (2012) Сучасна специфіка іміджу державних службовців України (Present specificity of Ukraine public servant’s image). Соціально-інформаційні процеси в державному управлінні та місцевому самоврядуванні [Текст] / матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лютого 2012, м. Острог) (Вип. 3). pp. 51-62.
Божицька, М. С.(M. Bozhytska) (2012) ЗМК як чинник формування іміджу країни. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 91-95.
Бондар, В. (V. Bondar) (2012) Вдосконалення системи мотивації в органах місцевого самоврядування в Україні (Improving incentives in local government in Ukraine). Науковий журнал “Менеджер”. Вісник Донецького державного університету управління (Вип.3). pp. 124-129.
Бондар, В. (V. Bondar) (2012) Правове забезпечення мотивації діяльності в органах місцевого самоврядування (Legal support motivation in local government). Завдання державного, регіонального та муніципального управління в контексті нових реалій національного розвитку: Матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю , Ч. 1. pp. 128-130.
Бондар, В. (V. Bondar) (2012) Мотиваційна компетентність керівників в органах місцевого самоврядування: поняття та шляхи реформування (Motivational competency managers in local government: concepts and ways of reforming). Наукові розвідки з державного та муніципального управління (Вип. 2).
Бондар, В. (V. Bondar) (2012) Дослідження мотивації діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування в науковій літературі (The study of motivation of officials of local governments in the scientific literature). Науковий вісник Академії муніципального управліня. Серія «Управління» (Вип. 4). pp. 298-306.
Бондар, В. Д. (V. Bondar) (2012) СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Sociological research of motivation public servant’s work in Rivne region). Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 3). pp. 134-142.
Бондар , В. (V. Bondar) (2012) Мотивація діяльності органів місцевого самоврядування: поняття та основні теоретичні положення (Motivation of local government: the concept and basic theoretical concepts). Державне управління: удосконалення та розвиток. Електронне наукове фахове видання Академії муніципального управління. (Вип.5).
Волк, К. О. (K. Volk) (2012) Використання ЗМІ для реалізації BTL-технології як промоушн акцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 204-206.
Глущук, М. (M. Hlushchuk) (2012) Інформаційна діяльність ОБСЄ та ЄС в Україні (на матеріалах друкаваних ЗМІ). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 20-34.
Гуславська, О. Т. (O.Guslavska) (2012) Інформаційний вплив Російської федерації на Україну та Польщу (на матеріалах видань "Известия" та "Независимая газета"). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 35-44.
Дарда, С. (S. Darda) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement). Social media: origins, development and prospects. pp. 17-28.
Дубровик, Т. О. (2012) Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 317-324.
Захарчук, І. В. (I. Zakharchuk) (2012) Політичний сайт як посередник між суб'єктами політики та суспільством. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 325-327.
Здробилко, Ю. О. (Y. Zdrobylko) (2012) Психологічні техніки і прийоми в українських телевізійних новинах. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 229-232.
Зубенко, Т. А. (T.Zubenko) (2012) Насильство на телебачені в контексті впливу ЗМК на стиль життя громадян українського суспільства. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 97-105.
Каськова, І. (Kaskova I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Interactive learning as an innovative phenomenon in pedagogy high education (Інтерактивне навчання як інноваційне явище у педагогіці вищої школи). Social media: origins, development and prospects. pp. 7-16.
Козаченко , А. О. (A. Kozach) (2012) Нетарифне державне регулювання миротворчої діяльності України в контексті участі України в миротворчих операціях на території колишньої Югославії (Non-scheduled state regulation of peacemaking activity of Ukraine in context Ukraine participating in peacemaking operations on ex-Yugoslavia territory). Соціально-інформаційні процеси в державному управлінні та місцевому самоврядуванні [Текст] / матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лютого 2012, м. Острог) (Вип. 3). pp. 39-50.
Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.
Кондратюк, Ю. В. (Y. Kondratiuk) (2012) Реалізація програми ЮНЕСКО "Інформаційне суспільство для всіх" в Україні. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 233-238.
Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.
Костюченко, О. (O. Kostiuchenko) (2012) Концептуальна модель соціальної перцепції фахівців галузі масових комунікацій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 106-115.
Кузьменко, О. (O. Kuzmenko) (2012) Кіно як інструмент формування національної ідентичності. Український контекст (Cinema as a tool of national identity formation. Ukrainian context ). KULTURY WSCHODNIOSŁOWIAŃSKIE – OBLICZA I DIALOG, 2. pp. 66-75.
Кузьменко, О. (O. Kuzmenko) (2012) Чи нові медіа впливають на ідентичність національних меншин? Українсько-польський контекст (Does new media affect the identity of national minorities? Ukrainian-Polish Context). Український Альманах. pp. 101-106.
Кузьменко, О. (O. Kuzmenko) (2012) Національна ідентичність та її межі:до питання формування образу «іншого» (National identity and its borders: the question of forming an image of "Other"). Наукові записки. Серія «Культурологія», Вип.9. pp. 93-99.
Мізюк, Л. І. (L. Miziuk) (2012) Вплив соціуму на ЗМІ в процесі формування нових інформаційних потреб українців. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 116-120.
Маслова, Ю. (Maslova Y.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 37-44.
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2012) Концептосфера гендерного дискурсу ЗМІ. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку 3МК в Україні. pp. 57-69.
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2012) Концептосфера гендерного дискурсу ЗМІ. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 57-68.
Нечипорук, О. Ю. (O. Nehcyporuk) (2012) Практика артефактизації дійсності та її реалізація в інтернет-середовищі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 281-293.
Охріменко, Г. (H. Okhrimenko) (2012) Джерела вивчення питання укладання Берестейської унії та полеміки щодо неї на основі наукових досліджень представників Київської духовної академії (The historical sources for the themas of conclusion the Union of Brest and description of the polemic literature based on researches of the Kyiv Theological Academy's scientists ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичне релігієзнавство», Вип.6. pp. 331-340.
Охріменко, Г. (Okhrimenko G.) and Кваснік, М. (Kwasnik M.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 25-30.
Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2012) Основні проблеми впровадження систем електронного документообігу в організаціях та установах (Main problems of introduction of electronic paperwork within organizations and institutions). Соціально-інформаційні процеси в державному управлінні та місцевому самоврядуванні [Текст] / матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лютого 2012, м. Острог) (Вип. 3). pp. 93-95.
Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2012) НАУКОВІ ПОШУКИ ПРОфЕСОРІВ ТА СТУДЕНТІВ КИЇВСЬКОЇ ДУХОВНОЇ АКАДЕМІЇ У СфЕРІ ЦЕРКОВНО-РЕЛІГІЙНОЇ ІСТОРІЇ (Scientific searches of professors and students of Kievan Teological Academy in the field of church religious history). Наукові записки. Серія "Історичне релігієзнавство", Вип.7. pp. 195-203.
Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Політичні функції соціальних медіа у виборчому процесі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 328-333.
Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Вплив теледебатів на формування електорального громадської думки під час президентських виборів (Effect of televised debates on the formation of electoral opinion during the presidential election). Український соціологічний журнал. (In Press)
Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 7-12.
Рибак, А. (A. Rybak) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Manipulative techniques in political election campaign advertising: experience of Ukraine (Маніпулятивні прийоми у політичній передвиборчій рекламі: досвід України). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 13-24.
Роздольська, М. (Rozdolska M.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Non-verbal communication in the speeches of politicians (Невербальні засоби комунікації у виступах політиків). Social media: origins, development and prospects. pp. 75-88.
Руденко , О. Я. (O. Rudenko) (2012) Інтернет як нове середовище ведення інформаційних війн. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 294-305.
Сірачук, С. (S. Sirachuk) (2012) Блогосфера як засіб прояву свободи слова у сучасному інформаційному просторі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 334-340.
Сергатюк, Ю. В. (Y. Sergatiuk) (2012) Психологічні основи інформаційної позиції молоді. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 152-157.
Сиротюк, О. В. (O. Syrotiuk) (2012) "Кримське питання" в інформаційному просторі Автономної Республіки Крим. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 69-79.
Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk) (2012) Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 191-202.
Філоненко, А. (Filonenko A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Public billboard service announcement (Соціальна білбордова реклама та її особливості). Social media: origins, development and prospects. pp. 63-74.
Федас, О. (Fedas O.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Smiles as elements of virtual communication (Смайли як елементи віртуального спілкування). Social media: origins, development and prospects. pp. 89-100.
Федорчук , Ю. М. (Y. Fedorchuk) (2012) Роль та значення інформаційної безпеки України. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 341-345.
Химера, М. В. (Khymera) (2012) Використання інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК)в електронних ЗМК для рекламування діяльності туристичних агенцій. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 346-349.
Швая, Т. (T. Shvaia) (2012) Позиціонування політичних партій у період підготовки до парламентських виборів 2012 року. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 129-140.
Шершньова, О. (O. Shershnova) (2012) Інформаційне сміття в кіберпросторі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 306-315.
Шершньова, О. В. (O. Shershnova) (2012) СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ РІВНЕНЩИНИ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (Strategy of constant development of tourism in Rivne region as a component of region development). Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 3). pp. 89-110.
Шинкарук, О. О. (O. Shynkaruk) (2012) ЗМІ в системі формування та функціонування іміджу органів державної влади в процесі підготовки України до ЄВРО-2012. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 80-89.
Яроменко, Т. (Yaromenko T.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender issues in printed advertisment: stereotypization of woman image and establishment of sexism (Гендерна проблематика в друкованій рекламі: стереотипізація образу жінки та становлення сексизму). Social media: origins, development and prospects. pp. 29-44.
Conference or Workshop Item
Охріменко, Г.В. (H. Okhrimenko) (2012) Основні проблеми впровадження електронного документообігу в системі менеджменту підприємства (The main problems in the implementation of electronic document management system of the enterprise). In: Дні науки. (Submitted)
Книга
Кралюк, П. М. (P. Kraliuk) and Батіщева, О.С. (O. Batishcheva) and Бондарчук, Я. В. (Y. Bondarchuk) and Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) and Мацієвський, Ю. (Y. Matsiyevsky) and Рибак, А (A. Rybak) and Худолій , А. О.(A. Khudolii) and Шостак , І. В. (I. Shostak) and Шугай, М.А. (М. Shugay ), eds. (2012) Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні [Текст]: матеріали Другої всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р., м. Острог.). НаУОА, Острог.