Items where Author is "Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska)"
Стаття
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Костюшко, І. (I. Kostiushko) (2020) Педагогічна рефлексія учителів початкової школи крізь призму критичного мислення (Pedagogical Reflection of a Primary School Teacher in the Context of Critical Thinking). Вісник Національного університету оборони України, 56 (3). pp. 14-20. ISSN 2617-6858
Бондарчук, Я. (Ya. Bondarchuk) and Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Культурно-мистецький центр (КМЦ) (Cultural and Art Center). Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку. pp. 703-705.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ (Psycho-acmeological support for elementary school teachers during reforms). Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). pp. 254-257.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Клімук, В. (V. Klimuk) (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів (Psychological barriers to the formation of acme competencies of future primary school teachers). Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), Ч. 2. pp. 6-10. (Submitted)
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Штурхецький, С. В. (S. Shturkhetskyy) (2019) Психологічний імунітет журналістів у контексті сценарних установок (Psychological immunity of journalists in the context of scenarios setting). Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : зб. наук. матеріалів ІV Міжнарод. наук.-практ. конф. до 105-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка і 100-річчя фізико-математичного факультету. pp. 43-45.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2019) Роль лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвилі еміграції в організації акмеологічного середовища ( The role of leaders of literary associations of the second and third waves of emigration in the organization of the acmeological environment). Філософсько-психологічні аспекти лідерства в бізнесі, освіті та державі : збірник тез IV Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 57-59.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Червінко, Л. (L. Chervinko) (2019) Сценарні установки як чинник професійного вигорання вчителів початкової школи (Scenario settings as the factor of professional burnout of primary school teachers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (Вип.8). pp. 13-17. ISSN 2415–7384
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2018) Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Psychological barriers and resources of acmeological competencies realization of primary school teachers of general secondary education bodies). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія» (7). pp. 9-13.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2017) Pепрезентація ресурсного потенціалу життєвих сценаріїв у метафоричних наративах сучасних письменників-емігрантів (Representation of the Resource Potential of Life Scenarios in the Metaphorical Narratives of Modern Emigrant Writers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія».Серія «Психологія» (Вип.5). pp. 14-28. ISSN 2415–7384
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Поліщук, В. (V. Polishchuk) (2017) Роль сценарних установок у процесі соціокультурної адаптації українських емігрантів (Role of the script mindsets in the process of sociocultural adaptation of Ukrainian emigrants). Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки (1(17)). pp. 41-46.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2017) Технологія психологічного супроводу мігранта щоденник психологічної самодопомоги для мігранта: «Як знайти акме ресурс» (The Technique Of Migrant’s Psychological Follow-Up The Journal Of Psychological Self-Management For A Migrant«Howto Find Acme Resource»). Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (Харків, 28 жовтня 2017 року). p. 26.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2016) Патріотизм як ресурс розгортання життєвого сценарію особистості (Patriotism as a resource for the development of the life scenario of the individual). Міжнародна науково-практична конференція «Особистість. Стосунки. Розвиток. Міждисциплінарний аспект» присвячена Дню захисту дітей м. Львів, Україна, 3-5 червня 2016 р. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. pp. 49-53.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2007) Театральне мистецтво як чинник стимулювання самореалізації молодшого школяра (Theatrical art as a factor in stimulating the self-realization of junior schoolchildren). Нова педагогічна думка (3). pp. 60-63.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2005) Музичне мистецтво як допоміжна формування потреби самореалізації молодших школярів. Проблеми загальної та педагогічної психології, Т.VII (вип.5). pp. 123-128.
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2002) Парафіада як один із факторів самореалізації особистості (Parafiada as one of the factors of self-realization of personality). Християнські цінності: історія і погляд у третє тисячоліття, Т. VI. pp. 234-240.
Інше
Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2018) Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів (Psychology of life scenarios in the acme period of Ukrainian emigrants). Вид-во НаУОА.